Tidrapportering och projekthantering med Teamhub

Ett kraftfullt och lättanvänt tidrapporterings- och projekthanteringssystem.

I Teamhubs system hanterar du allt från offert till färdig faktura

Du får även kompletta underlag till både lön och projektuppföljning. Spara värdefull tid genom att digitalisera och automatisera era ekonomiska flöden.I systemet finns funktioner för bl.a. skräddarsydda rapporter, attestering, projektbudget, ÄTA-hantering, prognos/kalkyl, planering, dokumentation m.m.

Du kommer åt systemet via en webbläsare på din dator, surfplatta eller smartphone. Dessutom finns Teamhub som lättanvänd app för iPhone och Android.

I Teamhubs grundutbud ingår allt ni behöver för att skapa underlag för lön, fakturering och projektuppföljning. Du kan bygga ut Teamhubs system med fler smarta funktioner. 

Teamhub och Hogia har många års erfarenhet av att erbjuda våra gemensamma kunder smarta systemlösningar. Med våra integrationer får du en känsla av att du arbetar i ett system.

Hogia är en trygg helhetsleverantör av lön- och ekonomiprogram för små, mellan och större företag

Underlag från Teamhubs system går in i Hogias lönesystem. Lönesystemet är alltid uppdaterat enligt gällande lagar och regler, enligt branschavtal.

Du väljer det ekonomisystem du behöver utefter dina behov, Smart Ekonomi eller OpenBusiness Ekonomi.

Hogia har en unik branschsupport som tillsammans med partners ger dig Sveriges bästa support.

Följande är integrerat mellan Teamhub och Hogias webbaserade system:
Integration med

Smart Ekonomi

fr. 349kr

Per månad
  • Kunder och artiklar
  • Hantering av leverantörsfakturor
  • Kundfakturor

Smart Ekonomi är ett mindre program med många smarta funktioner. I Smart Ekonomi ingår digitala underlag, rot & rut och Order & offert. Integrationskostnaden ingår i priset.

Integration med

OpenBusiness Ekonomi

  • Projekt, kunder och artiklar
  • Ekonomitransaktioner som bl.a. leverantörsfakturor inkl. bilagor
  • Kundfakturor

OpenBusiness Ekonomi är ett funktionsrikt program, en helhetslösning, för det större företaget. I OpenBusiness Ekonomi ingår bankintegration, digitala underlag, attest och AI som ger bokföringsförslag på radnivå.

Be om offert.


I den här filmen visar vi hur du skapar projekt och fakturaunderlag i Teamhubs och Hogias projekt- och ekonomisystem.


 

Kontakta Terese för att få mer information.

Så enkelt blir flödet med Teamhub

Hogia och Teamhub lanserar nu en integration som sparar tid och administration för företag i alla storlekar!

Jobbar du inom byggbranschen? Eller en annan bransch som sysslar mycket med tidrapportering, underlag och projektuppföljning? Då är du antagligen bekant med de utmaningar och huvudbry som det brukar komma med. Något som du slipper med hjälp av Teamhub och Hogia.

Samarbetet som gynnar små och medelstora företag

Hogia och Teamhub lanserar en ny integration som hjälper företag i fler storlekar. Och trots att partnerskapet inte på långa vägar är nytt förväntas en ny integration bredda fördelarna och inkludera Sveriges hårdast arbetande människor – små och medelstora företag.