Hur kan vi hjälpa dig?

Vi finns alltid nära till hands när du har frågor eller behöver hjälp med våra produkter.

Vanliga frågor & svar

Uppsägning, viktig info

Vi vill påminna om att det är viktigt att vi får in uppsägningar via mail. Vi accepterar ej uppsägningar via telefon.

Maila oss på kund.smalloffice@hogia.se

Jag har inte fått min faktura!

Maila och be oss skicka den på nytt. Då kan du också passa på att be om att alltid få fakturan per mail fortsättningsvis.

 

Hur säger jag upp mitt abonnemang?

Maila in dina uppgifter till oss (organisations-nummer, licensnummer, vilket program och anledning till uppsägningen). Uppsägningen skall göras senast 3 månader innan nuvarande abonnemang löper ut.

 

Vem skall jag kontakta angående min faktura?

Maila din fråga till oss.

 

Mitt företag har bytt adress etc.!

Maila in dina nya uppgifter till oss.

 

Jag har glömt mina inloggningsuppgifter till My Hogia!

Klicka på ”Har du problem att logga in?" på inloggningssidan.

Rensa cachen

Många problem kan lösas genom att rensa cache och cookies, www.rensacachen.nu eller byta webbläsare för de webbaserade programmen. I de lokalt installerade programmen ska man alltid se till att ha den senaste versionen utav programmet.