Hur kan vi hjälpa dig?

Att vara Sveriges bästa support kan man tro är en utmaning, det är det inte! Med stort engagemang, omtanke, kunskap och servicemindness så sker det av sig själv!

Som kund hos oss skall du känna dig trygg

Dygnet runt kan du genom ditt serviceabonnemang alltid logga in på Kundtorget.

För personlig service under dagtid kan du kontakta vår support direkt från ditt program via chatten i Smart.

Det går självklart även bra att ringa eller mejla till oss. Vi finns tillgängliga vardagar mellan 9-12 sen har vi gärna lunch mellan 12-13 därefter är vi redo att hjälpa dig igen mellan 13-16.

Vi i supporten hjälper dig i huvudsak med programrelaterade frågor men vi hjälper självklart till med andra saker också.

Boka gärna en tid så vi kan förbereda oss och du får bästa möjliga förutsättningar till en bra konsultation. Vi har även möjlighet att skräddarsy konsultationer efter just ditt behov, kontakta oss så ser vi över ett upplägg som kan passa.

Bokar du en konsultation eller utbildning hjälper vi dig t.ex. med:
  • Uppdateringar
  • Datorbyte
  • Semesterberäkning
  • Årsskifte
  • Lägga upp nytt räkenskapsår
  • Enklare rättning av bokföring
  • Omstart av företag
  • Kom i gång-utbildning
  • Genomgång ny användare
  • Uppläggning av nya Lönearter
  • Stöttning vid löneberedning

Vi kan självklart skräddarsy ett upplägg efter just ditt behov.

TeamViewer

Ibland kan vi behöva koppla upp oss mot din dator, exempelvis om du bokat en webbutbildning/konsultation eller behöver hjälp att utreda ett problem. Vi använder oss då av TeamViewer som är en uppkopplingsprogramvara du laddar ner helt gratis. Välj för Windows eller Mac.

TeamViewer för Windows laddar du ner HÄR »

TeamViewer för Mac laddar du ner HÄR »

OBS! I vissa webbläsare måste du högerklicka och välja "öppna länk i nytt fönster" för att kunna ladda ner.
Uppsägning, viktig info

Vi vill påminna om att det är viktigt att vi får in uppsägningar via mail. Vi accepterar ej uppsägningar via telefon.

Maila oss på kund.smalloffice@hogia.se

”Som egenföretagare gör jag allt själv och då är det viktigt att man kan få proffsig hjälp; Hogias support kan jag bolla med och de är lyhörda för nya idéer.”

Vanliga frågor & svar

Jag har inte fått min faktura!

Maila och be oss skicka den på nytt. Då kan du också passa på att be om att alltid få fakturan per mail fortsättningsvis.

Hur säger jag upp mitt abonnemang?

Maila in dina uppgifter till oss (organisations-nummer, licensnummer, vilket program och anledning till uppsägningen). Uppsägningen skall göras senast 3 månader innan nuvarande abonnemang löper ut.

Vem skall jag kontakta angående min faktura?

Maila din fråga till oss.

Mitt företag har bytt adress etc.!

Maila in dina nya uppgifter till oss.

Jag har glömt mina inloggningsuppgifter till My Hogia!

Klicka på ”Har du problem att logga in?" på inloggningssidan.

Rensa cachen

Många problem kan lösas genom att rensa cache och cookies, www.rensacachen.nu eller byta webbläsare för de webbaserade programmen. I de lokalt installerade programmen ska man alltid se till att ha den senaste versionen utav programmet.