Hur kan vi hjälpa dig?

Vi finns alltid nära till hands när du har frågor eller behöver hjälp med våra produkter.

I snitt år 2020 fick våra kunder vänta i 2 minuter och 29 sekunder på hjälp. Det är vad vi kallar Sveriges bästa support!

TeamViewer

Ibland kan vi behöva koppla upp oss mot din dator, exempelvis om du bokat en webbutbildning/konsultation eller behöver hjälp att utreda ett problem. Vi använder oss då av TeamViewer som är en uppkopplingsprogramvara du laddar ner helt gratis. Välj för Windows eller Mac.

TeamViewer för Windows laddar du ner HÄR »

TeamViewer för Mac laddar du ner HÄR »

OBS! I vissa webbläsare måste du högerklicka och välja "öppna länk i nytt fönster" för att kunna ladda ner.

”Som egenföretagare gör jag allt själv och då är det viktigt att man kan få proffsig hjälp; Hogias support kan jag bolla med och de är lyhörda för nya idéer.”

Vanliga frågor & svar

Jag har inte fått min faktura!

Maila och be oss skicka den på nytt. Då kan du också passa på att be om att alltid få fakturan per mail fortsättningsvis.

Hur säger jag upp mitt abonnemang?

Maila in dina uppgifter till oss (organisations-nummer, licensnummer, vilket program och anledning till uppsägningen). Uppsägningen skall göras senast 3 månader innan nuvarande abonnemang löper ut.

Vem skall jag kontakta angående min faktura?

Maila din fråga till oss.

Mitt företag har bytt adress etc.!

Maila in dina nya uppgifter till oss.

Jag har glömt mina inloggningsuppgifter till My Hogia!

Klicka på ”Har du problem att logga in?" på inloggningssidan.

Uppsägning, viktig info

Vi vill påminna om att det är viktigt att vi får in uppsägningar via mail. Vi accepterar ej uppsägningar via telefon.

Maila oss på kund.smalloffice@hogia.se

Rensa cachen

Många problem kan lösas genom att rensa cache och cookies, www.rensacachen.nu eller byta webbläsare för de webbaserade programmen. I de lokalt installerade programmen ska man alltid se till att ha den senaste versionen utav programmet.