Hogia OpenHR Utlägg & Resa

Hantera utlägg och traktamente i mobilapp, med hjälp av AI.

Rapportera och attestera direkt i mobilen

Med OpenHR Utlägg & Resa får du som anställd en enkel och effektiv hantering av kvitton, utlägg, traktamente och reseräkningar – allt samlat i molnet. Som administratör får du med direktutbetalning nöjda anställda och en effektiv hantering. Smarta AI-funktioner sparar tid och ser till att det blir rätt direkt.

//smalloffice.hogia.se/content/uploads/2022/11/shutterstock691913281-1920x517-1.jpg
Vill du att vi kontaktar dig?

Fyll i dina uppgifter så hör vi av oss inom kort!

Prova gratis i 15 dagar

Fyll i dina uppgifter så kommer du igång direkt.

79 kr/användare

Faktureras årsvis!


 

Slipp kvitton

Du fotar ditt kvitto eller laddar upp ett digitalt kvitto. Appen fyller i uppgifterna med hjälp av AI.

Attestera i mobilen

Registrera och attestera direkt i mobilen, när du vill och var du än befinner dig.

Traktamente och milersättning

Registrera enkelt inrikes- och utrikestraktamenten, milersättning, körjournal och företagskort.

Flexibilitet

Du bestämmer vad som ska gå till lön och vad som kan betalas ut direkt i Utlägg & Resa.

Spårbarhet och kontroll

Hela företagets reseräkningar samlat på ett ställe, med spårbarhet och kontroll.

Lagar och regler

Appen håller ordning på lagar och regler och sköter automatisk din bokföring med några klick.

Elektronisk körjournal

Med en elektronisk körjournal i bilen får du automatiskt upp tid, datum och körsträcka för din tjänsteresa. Uppgifterna förs över automatiskt till Utlägg & Resa och du kan snabbt granska och skicka dem till attesterande chef via mobilappen.

Företagskort

Koppla ett företagskort till Utlägg & Resa så får du alla korttransaktioner automatiskt till mobilappen där de enkelt kan godkännas och attesteras.


Titta närmare på hur utläggstjänsten fungerar:


 

Det går också bra att kontakta Terese direkt!