Hotell & Restaurang

Vi hjälper ditt företag med administrativa lösningar anpassade för hotell- och restaurangbranschens behov.

Bli medlem i Martin & Serveras premiumportal så får du 30% rabatt på ett ekonomiprogram; bokföring, fakturering, leverantör, personalliggare och kassasystem.

HOGIA RESTAURANGLÖN från 334 kr/mån
"Visste du att vi är specialiserade på lön inom din bransch? Hantera lön för ett eller flera företag. Betala ut lön för upp till 15 anställda. Arbeta med löneartsregister framtaget utifrån Visitas avtal. Lönespecifikation via appen MyPayslip ingår. Läs mer här >>."

Eller kontakta oss så berättar vi mer!

 

 

Smart Start Restaurang 259 kr/mån

Ett enkelt och prisvärt kassaprogram för butiker, caféer, salonger och verkstäder. Passar dig som driver t.ex. en Foodtruck, ett café eller en kiosk. För dig som vill ha ett enkelt kassasystem och kunna hantera din ekonomi utan extra mellanhänder.

Kassan är godkänd av Skatteverket och statens provningsanstalt och har automatisk backup. Du installerar kassaprogrammet på din butiksdator och administrerar flexibelt där du är.

Lägg till Smart Lön + 100 kr/mån

Köp till hårdvarupaket med kontrollbox, kassalåda och kvittoskrivare.

Smart Restaurang Plus 399 kr/mån

Passar dig som vill ha ett komplett system för ekonomi och lön. Med en sömlös hantering och full integration ser vi till att du kan lägga tiden på din verksamhet. Betala ut dina löner med Smart Lön på ett auto-
matiserat och smidigt sätt. Med en enkel knapptryckning kan du skicka in uppgifter om lön, förmåner och skatt till Skatteverket och därmed uppfyller du det nya kravet på AGI. Passar för företag med upp till nio anställda.

Lägg till Smart Årsredovisning + 100 kr/mån

Hogia Personalliggaren är en del av nästa generations molntjänster med fokus på mobilitet, säkerhet och effektiva affärsprocesser, är helt sammanflätat med Hogia Lön och kräver inga installationer. Stämpelklockan fungerar på både surfplattor och datorer och hanteringen vid ett besök från Skatteverket är både snabb och enkel.

Hogia MyTime är en digital stämpelklocka, som hjälper dig att få information om faktiskt arbetad tid – på ett exakt och enkelt sätt.

 

För att din verksamhet skall nå ekonomisk framgång krävs mer än god mat, bra service och fina viner. 
Som företagare är alltid målet att gå med vinst. En restaurang eller ett hotell måste ses som en ekonomisk verksamhet. Vanligt idag är att man använder nyckeltalet omsättning per dag.

För att lyckas med ekonomisk framgång måste man arbeta mer med kvalitativa nyckeltal. Hogia har goda kunskaper och erfarenheter av nyckeltal och styrtal.

Läs mer här >>

Smart Bokföring 129 kr/mån

Om du endast vill bokföra så är det här ett enkelt och användarvänligt bokföringsprogram med automatiserad process. Automatbokför vanliga inköp och utgifter. Smidiga rapporter visar hur det går för ditt företag och hjälper dig att driva det framåt.

Läs mer om Smart Bokföring här >>

Läs mer om våra andra program här >>

PARTNERS

Vi på Hogia har valt att teckna samarbetsavtal med olika partners för att kunna erbjuda våra kunder kompletta och funktionella helhetslösningar — nu och i framtiden! Vi är specialister på olika områden som tillsammans kan erbjuda den bästa lösningen för våra kunder.

Visita

Visita är bransch- och arbetsgivarorganisation för den svenska besöksnäringen. Visita tecknar branschens kollektivavtal och är en medlemsorganisation i Svenskt Näringsliv.

Martin & Servera

Sveriges ledande restauranggrossist som hjälper alla som jobbar på restauranger och storkök med de varor, de tjänster och den kunskap de behöver i sin verksamhet. Vi erbjuder allt från färskvaror och restaurangutrustning till utbildningar och drycker.
Lisa Schüler
Nyförsäljningsansvarig
phone 0303-72 56 82 mail_outline lisa.schuler@hogia.se