Handel

Vi skapar framgång för handeln

Hogia Small Office erbjuder branschanpassade standardsystem för mindre butiker och företag inom handel. Vi har som ambition att själva och tillsammans med partners kunna leverera en helhetslösningar. Vi har en bred kunskap om din bransch och är väl insatta i handels utmaningar och hjälper er gärna med att hitta den perfekta lösningen för just er.

Smart Start Handel 475 kr/mån

Kassa, med bokföring och fakturering på köpet, som ger dig en enkel och bra start som nystartad och liten företagare. För dig som vill ha ett enkelt kassasystem och kunna hantera din ekonomi utan extra mellanhänder.

Lägg till Smart Lön + 100 kr/mån

Köp till hårdvarupaket med kontrollbox, kassalåda och kvittoskrivare.

Smart Handel Plus 399 kr/mån

Passar dig som vill ha ett komplett system för ekonomi och lön. Med en sömlös hantering och full integration ser vi till att du kan lägga tiden på din verksamhet. Att ekonomin och lönerna sköter sig genom några enkla knapptryck ser vi som en
självklarhet.

Lägg till Smart Årsredovisning + 100 kr/mån

Hogia Personalliggaren är en del av nästa generations molntjänster med fokus på mobilitet, säkerhet och effektiva affärsprocesser, är helt sammanflätat med Hogia Lön och kräver inga installationer. Stämpelklockan fungerar på både surfplattor och datorer och hanteringen vid ett besök från Skatteverket är både snabb och enkel.

Hogia MyTime är en digital stämpelklocka, som hjälper dig att få information om faktiskt arbetad tid – på ett exakt och enkelt sätt.

 

PARTNERS

Vi på Hogia har valt att teckna samarbetsavtal med olika partners för att kunna erbjuda våra kunder kompletta och funktionella helhetslösningar — nu och i framtiden! Vi är specialister på olika områden som tillsammans kan erbjuda den bästa lösningen för våra kunder.

Starweb

Framtidssäkert i att all administration sker från ett system och att interaktionen med flera andra system hanteras i bakgrunden. Ökad försäljning genom intelligenta funktioner som automatiserar stora delar av marknadsföringen och ger tillväxt i alla kanaler.

Svensk Handel

Svensk Handel är en arbetsgivarorganisation som driver handelns frågor för parti- och detaljhandeln. Idag förbättrar vi villkoren för 10 000 handlare i Sverige.

Babs Paylink

Babs Paylink tillhandahåller säkra och effektiva lösningar för att kunna ta betalt med kort. Vi är marknadsledande i Sverige inom tjänster och hårdvara för kortbetalning.

Omnikanal – e-handel och fysisk butik i ett

Med e-handel och butikskassa integrerat kan du erbjuda dina kunder en sammanhängande köp- och varumärkesupplevelse i alla kanaler, vare sig köpet sker i en fysisk butik eller i en webbutik. En sömlös omnikanalsupplevelse. Du kan hantera kunder och tar enkelt fram försäljningsstatistik och lagersaldo i ett och samma system. Med automatisk överföring av all försäljning till din bokföring, sparar du tid, slipper onödigt dubbelarbete och minimerar risken för felinmatningar.

Läs mer här >>

Lisa Schüler
Nyförsäljningsansvarig
phone 0303-72 56 82 mail_outline lisa.schuler@hogia.se